فواید استفاده از گن های لاغری

فواید استفاده از گن های لاغری

با استفاده از گن های لاغری خوش فرم­تر و خوش اندام­تر به نظر می­رسید!

از قرن­ها پیش گن­هایی به منظور خوش فرم کردن بدن و تناسب اندام به بازار آمدند و طرفداران نسبتاً زیادی هم پیدا کردند. در حال حاضر نه تنها افراد مشهور، بلکه اکثر بانوان و برخی از آقایان از گن­ها به عنوان یک جزء اصلی در پوشش خود استفاده می­کنند. برای آن که فرم بدنتان مناسب باشد، راه حل­های متعددی وجود دارد، اما سریع­ترین راهی که می­تواند فرم بدن را به حالت دلخواه درآورد، استفاده از گن­ است.

در این مطلب قصد داریم به بررسی فوایدی که استفاده از گن­ های لاغری به دنبال دارند، بپردازیم. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به استفاده گن­ها علاقه­ندید و می­خواهید بیش­تر در مورد آن­ها بدانید، در ادامه همراه ما باشید.

خلاصه ای از تاریخچه پیدایش گن های لاغری

صدها سال پیش، کمربندهایی به بازار آمدند که شبیه به گن­های ساعت شنی امروز بودند و معمولاً دختران در زیر لباس­های خود از آن­ها استفاده می­کردند. جالب است بدانید در آن زمان استفاده از گن­ها نشان دهنده­ی باکرگی دختران بود که به خوش فرم بودن بدن آن­ها نیز کمک می­کرد. این کمربندها قرن­ها در میان مردم اروپا و بابل رواج داشت و به مرور زمان به اقتضای شرایط دچار یک سری تغییرات شدند.

در اواخر دوره ملکه ویکتوریا در قرن 16 میلادی، برای اولین بار بود که این کمربندها شبیه به لباس و از جنس فیبر دوخته شدند. از آن زمان تاکنون شاهد تغییرات متعددی در گن های لاغری هستیم. امروزه با مواد مختلف، خاصیت­های گوناگون و شکل­های مختلف طراحی شده و روانه­ی بازار می­شوند.

معروف ترین نوع گن ها

بسیاری از شما با شنیدن نام گن، کمربندهایی را تصور می­کنید که در زیر لباس و دور شکم بسته شده و تنها هدف آن لاغرتر نشان دادن پهلوها و شکم است. اما لازم است بدانید که در حال حاضر گن­ها کاربردهای گسترده­تری دارند. گن­هایی در بازار به فروش می­رسند که برای لاغری تمام اعضای بدن کاربردی­اند.

معروف­ترین نوع گن های لاغری همان گن­های ساعت شنی هستند که خود به دو دسته گن ساعت شنی جلیقه­ای یا تاپی و گن ساعت شنی شکمی تقسیم می­شوند. گن­های ساعت شنی شبیه­ترین نوع گن­ها به کمربندهای هستند که صدها سال پیش به منظور لاغری طراحی شده­اند. این مدل از گن­ها فرمی شبیه به استوانه دارند که وسط آن نسبت به بالا و پایین عرض کم­تری دارد. می­توان گفت که دقیقاً فرمی شبیه به ساعت شنی دارند و به منظور لاغر کردن و همچنین فرم دادن به ماهیچه­های پهلو، شکم و عضلات به کار می­روند.

از دیگر گن­های فرم دهنده، می­توان به گن­ های لاغری پا، ران، ساق پا، بازو، سینه، باسن و همچنین گن­های سرتاسری اشاره کرد. بنابراین همان طور که گفتیم گن­ها تنها با هدف لاغر کردن پهلو و شکم مورد استفاده قرار نمی­گیرند، بلکه­ی گستره­ی بسیار وسیع­تری دارند. برای لاغری تمام اعضای بدن امکان استفاده از آن­ها وجود دارد، البته همچنان هم گن­های ساعت شنی از پرطرفدارترین نوع گن­ها در بازار به شمار می­روند.

نکته: لازم به ذکر است که گن­ها تنها برای بانوان طراحی نمی­شوند، بلکه در حال حاضر شاهد انواع گن­های مردانه در بازار نیز هستیم.

فواید استفاده از گن های لاغری

فواید استفاده از گن های لاغری

استفاده از گن های لاغری فواید زیادی را به دنبال دارد که از مهم­ترین آن­ها می­توان به خوش فرم بودن بدن در یک مراسم خاص و مهم اشاره کرد. بسیاری از افراد با استفاده از گن­ها به راحتی به فرم دلخواه بدن خود می­رسند و دیگر نیازی نیست به دنبال روش­های دیگر لاغری از جمله جراحی زیبایی و … باشند. اما بیایید ببینیم دلیل این که می­گوییم استفاده از این گن­ها می­توانند فواید زیادی را برایتان به دنبال داشته باشند، چیست؟

انحنای کمر باریک تر نشان داده می شود

اگر از گنی استفاده کنید که به صورت اصولی و استاندارد تهیه شده باشد، می­توانید بر روی کاهش سایز و از همه مهم­تر زیبایی ظاهرتان حساب کنید. حتی برخی از افراد ادعا می­کنند که در هنگام استفاده از گن­ها، احساس سبکی می­کنند. شما معمولاً با استفاده از گن­ها می­توانید به سراغ لباس­های بروید که دو سایز از شما کوچک­تر هستند. کاهش سریع سایز که در بسیاری از مواقع ضروری و کمک کننده است سبب شده است که بسیاری از افراد به استفاده از گن­ها، ترغیب شوند.

از زیر لباس قابل مشاهده نیست

همان طور که پیش از این هم گفتیم برای خرید گن ­های لاغری نیز مانند هر خرید دیگری، لازم است به سراغ یک فروشگاه معتبر و مطمئن بروید. این موضوع اهمیت بسیار زیادی در مواد استفاده شده، طراحی گن و در نهایت کیفیت آن دارد. در فروشگاه اینترنتی آرتان، گن­ها به گونه­ای طراحی شده­اند که سطح آن­ها مسطح بوده و از زیر لباس هیچ نمایی نداشته باشند. بنابراین بدون آن که کسی متوجه شود، می­توانید به راحتی قسمت­های اضافی بدنتان را با پوشیدن گن، لاغر کنید.

در حالت نشسته یا ایستاده، استایل بدنتان را حفظ می کند

لازم به ذکر است که گن­های لاغری استاندارد نه تنها به خوش فرم شدن بدن کمک می­کنند، بلکه در حالت نشسته یا ایستاده نیز استایل بدنتان را حفظ می­کنند. مطمئناً هر فردی دوست دارد به عنوان یک فرد خوش استایل شناخته شود، زیرا این موضوع در نشان دادن زیبایی و اعتماد به نفس او تأثیر بسزایی دارد.

البته حفظ استایل بدن با استفاده از گن های لاغری تنها به زیبایی فرم بدن ختم نمی­شود، بلکه برای سلامتی نیز مزایای زیادی را به دنبال دارد. به عنوان مثال، درست ایستادن شما به بهبود روحیه، تنفس راحت­تر، سلامت روان و سطح انرژی خوب منجر می­شود.

عزت نفس و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد

مطمئناً هر بانویی زیبایی خاص خودش را دارد. تفاوتی نمی­کند اعضایی از بدنتان بزرگ یا کوچک باشد، به هر حال باید همیشه اعتماد به نفس خود را حفظ کنید. با وجود گن­ها نیز می­توانید موجب ارتقاء زیبایی طبیعی خود شوید و در نهایت فردی جذاب و زیبا به نظر برسید. اگر عزت نفس داشته باشید، خواهید دید که در کار و زندگی خود به موفقیت­های بیش­تری می­رسید. در عین حال که هر زمان اعتماد به نفس خود را حفظ کرده­اید، می­توانید با استفاده گن لاغری مورد نظرتان و رسیدن به فرم دلخواه بدنتان، اعتماد به نفس بیش­تری داشته باشید.

اگر می­خواهید دیگران به شما احترام بگذارند، لازم است در ابتدا خودتان برای خودتان ارزش قائل شوید.

می تواند مشوق رژیم لاغریتان باشد

می تواند مشوق رژیم لاغریتان باشد

نکته­ای که در همان ابتدای پوشیدن گن متوجه می­شوید و نمی­توان منکر آن شد، احساس گرمایی است که به شما دست می­دهد. گرما باعث تعریق کردن بدن می­شود و این از دلایلی است که می­توان استفاده از گن لاغری را مفید دانست. به خصوص زمانی که از گن­های ورزشی استفاده کنید، بیش­تر متوجه این موضوع خواهید شد. به طور کلی با پوشیدن گن، لایه­­های زیرین پوست تحریک می­شوند و با فعالیت بیش­تر، موجب تعریق بیش­تر و افزایش قدرت شما می­گردد. برای کاهش وزن، یکی از مفیدترین تمرین­ها، تعریق زیاد است.

البته اگر بخواهیم واقع بین باشیم، باید بگوییم که لاغری اصولی زمان بر است و برای آن که به وزن و فرم دلخواه خود برسید، لازم است یک برنامه منظم و چند ماهه داشته باشید. این جا است که استفاده از گن های لاغری در این مدت زمان، بهترین گزینه ممکن است.

گزینه ای مقرون به صرفه و بدون عوارض

افرادی که اضافه وزن دارند و یا بدنشان روی فرم نیست، می­توانند بدون آن که هزینه­ی زیادی را بپردازند، از گن­های لاغری استفاده کنند. امروزه شاهد انواع روش­های لاغری از جمله رژیم­های غذایی طولانی مدت، جراحی زیبایی و … هستیم که هر کدام از آن­ها هزینه­های بسیار زیادی را به دنبال دارند. در مقایسه با این روش­ها، استفاده از گن­ها به عنوان یک روش مقرون به صرفه و مطمئن محسوب می­شود. علاوه بر این موارد خطراتی که عمل­های جراحی و یا رژیم­های غذایی دارند را به دنبال نخواهد داشت.

چند نکته مهم در رابطه با استفاده از گن های لاغری

اگر قصد خرید داشته باشید، لازم است که پیش از خرید به یک سری نکات که در انتخاب نهایی شما تأثیرگذارند دقت کنید. در این بخش از مقاله به منظور راهنمایی شما عزیزان به شرح این نکات می­پردازیم.

نکته اول؛ انتخاب صحیح سایز

گن تفاوت اساسی با لباس دارد. مهم­ترین نکته این است که گن برخلاف لباس به منظور فرم دادن و جمع کردن اندام بدن استفاده می­شود. بنابراین کاملاً منطقی است که باید تا حدودی اندام­های شما تحت فشار قرار بگیرند. دقت کنید که اگر در هنگام خرید سایز بزرگی را انتخاب کنید، گن لاغری نمی­تواند خاصیتی که باید را داشته باشد. خواهید دید که تنها مانند یک لباس در تن شما عمل می­کند.

البته برعکس این موضوع نیز مشکلات خودش را به دنبال دارد. اگر سایز بیش از حد کوچکی را انتخاب کنید، بیش از توان بدنتان به خود فشار وارد می­کنید. نمی­توانید در مدت زمان لازم از آن استفاده کنید و زود خسته خواهید شد. به احتمال زیاد چند دقیقه بعد از استفاده آن را در می­آورید و تأثیر زیادی از آن نمی­بینید.

نتیجه: در هنگام خرید بهتر است با افرادی که در این حوزه تجربه دارند مشورت کنید و با توجه به سایزتان، خرید درستی داشته باشید.

نکته دوم؛ به مواد استفاده شده در ساخت گن دقت کنید

به مواد مصرفی در تولید گن و اصل بودن آن دقت کنید. گن­های باکیفیت و اصل همچون گن­های تولیدی در فروشگاه آرتان، از مواد ضد حساسیت تولید شده­اند و با استفاده از آن­ها هیچ عوارضی به بدنتان وارد نخواهد شد. همچنین الیاف استفاده شده در گن باید به گونه­ای باشند که رنگی به لباس پس ندهند. قابلیت شست و شو داشته و با یک بار شستن، سایز اولیه خود را از دست ندهند.

دقت داشته باشید که در خرید گن لاغری، تنها به قیمت ارزان آن بسنده نکنید. در ابتدا کیفیت را مد نظر قرار دهید، زیرا گن­ها علاوه بر زیبایی در سلامتی شما نیز دخیل هستند. گن­ها به عنوان لباس­های زیر شناخته می­شوند و باید دقت کنید که علاوه بر خاصیت زیبایی، عارضه­ای را به بدن شما وارد نکند.

نکته سوم؛ به خاصیت کشسانی گن های لاغری دقت کنید

بسیار مهم است که گن دارای خاصیت کشسانی باشد. حتی اگر گنی که استفاده می­کنید از مرغوب­ترین و اصولی­ترین گن­ها باشد، لازم است که خاصیت کشسانی داشته باشد. دلیل آن هم این است که پس از تغییر سایزتان، نیاز به گنی با سایز کوچک­تر دارید. در صورت نبود این خاصیت، مجبورید مجدد هزینه­ای را جهت تهیه بپردازید.

گن های لاغری را انتخاب کنید که با قابلیت کشسانی بالا، بتوانند فرم دهی عالی و همچنین بهترین سایز ممکن را برای شما داشته باشند. در طراحی برخی از گن­ها نیز، از چند ردیف قزن استفاده شده است که امکان تغییر سایز را در هر زمان که نیاز داشته باشید برای شما فراهم می­کند.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی گن های لاغری و فواید آن­ها پرداختیم. همچنین به بیان نکات مهمی در رابطه با خرید گن­ها پرداختیم که باید به آن­ها توجه داشته باشید. گن­ها در دسته لباس­های زیر قرار می­گیرند و از این جهت لازم است مواد استفاده شده در آن­ها حساسیتی را برای بدن به وجود نیاورند. اگر می­خواهید یک خرید اصولی و مطمئن داشته باشید، تنها کافی است یک فروشگاه معتبر و شناخته شده را برای خرید انتخاب کنید.

admin
ارسال دیدگاه